קטגוריות
Uncategorized

פוריות הגבר: איך אפשר לשפר את איכות הזרע?

כל גבר יודע כי איכות הפוריות קשורה באיכות ישיר לאיכות הזרע. ככל שאיכות הזרע תהיה טובה יותר, כך יהיה אפשר להגיד כי הסיכוי לפוריות גדל בהתאם. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לעשות הכל על מנת לשפר את איכות הזרע? כיצד משפרים את איכות הזרע? ישנם כל מיני פרמטרים שונים שחובה לקחת אותם בחשבון. אנו נספק לכם מספר טיפים חשובים שאמורים לעשות את ההבדל. טיפים שאמורים לשפר את איכות הזרע, ולמנוע בעיות שקשורות לפוריות. פוריות הגבר חשובה בדיוק כמו פוריות האישה, אין סיבה שתחשבו בצורה קצת אחרת. אתם אמורים לעשות כל מה שאפשר כדי לקדם את הסיכויים להקים משפחה.

ירידה במשקל חשובה

מעבר ליתרונות הבריאותיים של ירידה במשקל, היא משפרת גם את איכות הזרע. פוריות הגבר קשורה באופן ישיר לעודף משקל או לכל בעיית משקל אחרת. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לעשות הכל בשביל לשפר את המצב. תשפרו את רמת הפוריות על מנת שתהיה לכם אפשרות להיכנס להיריון. גם אם נדמה לכם שעודף המשקל שלכם הוא עודף משקל סביר, עדיין עדיף שתבחנו את העניין הזה. יכול להיות כי עודף המשקל הוא הסיבה שבגללה אינכם מצליחים להיכנס להיריון.

עישון וצריכת אלכוהול

עוד אלמנט שיכול להביא לבעיות פוריות הגבר הוא עישון מרובה או צריכת אלכוהול גבוהה. במקרה כזה תמצאו אתכם מגיעים למצב שבו יהיה לכם קשה מאוד להיכנס להיריון. הרי העישון פוגע באיברים שונים בגוף, בין היתר הוא גם פוגע בסיכויים להיכנס להיריון. בנוסף האלכוהול עושה בדיוק את אותה הפעולה, והוא ללא ספק יוריד את הסיכויים לפוריות. גם אם מעשנים או שותים אלכוהול חשוב מאוד לעשות את זה בגבול הטעם הטוב. כך לא תמצאן אתכם במצב שבו אתם מתקשים להביא את עצמכם להקמת משפחה.

תזונה לא בריאה

כמו שהבנתם עד כה לא מעט פרמטרים משפיעים על פוריות הגבר. גם תזונה לא בריאה עשויה להביא איתה לבעיות פוריות רבות. זה לא אומר שאתם צריכים להימנע לחלוטין מלאכול אוכל לא בריא או כזה שלא מביא איתו ערכים תזונתיים גבוהים. אך כן יהיה עליכם לנסות לשמור על תזונה בריאה עד כמה שאפשר. ככל שתאכלו יותר בריא, כך תוכלו להגדיל את איכות הזרע. כאשר תרצו להיכנס להיריון, תוכלו לפחות לדעת כי הבעיה לא קשורה אליכם. מאוד יכול להיות כי בשלב הזה הבעיה תהיה טמונה בבית הזוג. רוצים לשמוע עוד טיפים חשובים? תפנו אל ד"ר שי שפי.

דילוג לתוכן