קטגוריות
Uncategorized

יישור שיניים בפתח תקווה

מהו, כיצד נערך הטיפול ורגע, למה בכלל פתח תקווה?

כל התשובות לשאלות הבוערות, כאן לפניכם

מהו יישור שיניים?

יישור שיניים הינו תהליך המשתייך לתחום האסתטיקה הדנטלית אך חשוב לזכור שמעלת הטיפול אינה כרוכה רק בשיפור המראה, אלא יש לו גם חשיבות מבחינה בריאותית. כאשר השיניים אינן ישרות דיו, בעיות בריאותיות רבות עלולות להופיע, כגון חורים או עששת שנוצרו כתוצאה מהיגיינה לקויה אשר הסיבה לכך נעוצה בקושי לצחצח כראוי שיניים שאינן ישרות. אם כך, תהליך היישור חשוב מאוד גם לבריאות הפה.

מהם שלבי הטיפול?

טרם הטיפול עליכם לעבור מספר בדיקות כמו: צילומי פנים ופה, צילום פנוראמי וצילום רנטגן. בדיקות אלה חשובות בכדי להעריך את מצבכם ולבנות עבורכם תכנית טיפול מותאמת אישית. בשלב הבא, תפגשו אורתודנט שתפקידו להעריך את המיקום הדורש טיפול ואת מידת היקפו. נתוני ממצאי הבדיקות יסייעו לו לבנות עבורכם תכנית טיפול הולמת, ובהתאם לכך, לתת לכם הצעת מחיר. 

כאשר המטופל מביע הסכמה באשר לתהליך הטיפולי ומחירו, מיוצרות תבניות המהוות דוגמה לשיניים, יחד עם נגיסת הפה. תבניות אלה מסייעות לרופא להשיג תוצאות איכותית במינימום זמן. 

למה דווקא פתח תקווה?

קל למצוא מרפאות שיניים, אך קשה למצוא הרבה מרפאות המציגות מקצועיות, יחסי אנוש טובים לצד הצעת מחיר סבירה ונוחה. מצב זה גורם לרבים שאינם מתפשרים על איכות או יחסי אנוש, לנסוע למקומות מרחוקים ובמקרים מסוימים גם פחות מוכרים, מה שמצריך מהם זמן ומאמץ רבים. אז גם אם אתם מחזיקים רכב אישי ובין אם אתם מתניידים באמצעות תחבורה ציבורית, הפתרון למצב זה הוא לא להתפשר וללכת על כל מרפאה הנמצאת בעיר המגורים, אלא לפנות לערים מרכזיות אשר הדרך אליהן סלולה, ברורה וקלה, גם ברכב וגם בתחבורה ציבורית. מרפאות השיניים בערים אלה לרוב ברמה גבוהה, כך שתוכלו להיות בטוחים שסיכויי הצלחת הטיפול בקלות ובנעימות, גבוהים. 

כך למשל, אם אתם מחפשים מרפאת שיניים מקצועית בפתח תקווה, מרפאתו של ד"ר אופיר זהבי תוכל לשים לכם סוף לחיפושים ולהוביל אתכם לתוצאות מצוינות יחד עם מקסימום אחריות ויחס אישי. 

אז נכון, תצטרכו לפנות זמן ואולי הרבה, לצורך הנסיעות, אך זכרו נקודה חשובה: על בריאות, ובפרט על בריאות הפה אסור להתפשר. טיפול זול במרפאה קרובה יכול להיות נחמד לטווח הקצר, אך לטווח הארוך לא, כיוון שבמרבית המקרים, תגלו שהטיפול לא היה איכותי ותצטרכו לעבור טיפולים נוספים ולהוציא כספים רבים שיכולתם לחסוך במידה והייתם בוחרים במרפאה איכותית. 

דילוג לתוכן