קטגוריות
Uncategorized

טיפול בשחלות פוליציסטיות – כיצד נכון להתמודד?

תסמונת שחלות פוליציסטיות היא מהבעיות ההורמונליות השכיחות ביותר אצל נשים. אומנם יש כאלה שלא מכירות את התסמונת הזאת, אך היא עלולה לפקוד את כולן. הבעיה הזאת באה לידיי ביטוי בכך שנשים אינן מקבלות וסת בצורה סדירה. האבחנה הראשונה של התסמין הזה התרחשה בשנת 1935, כיום היא שכיחה מאוד כמו שבוודאי יצא לכן להבין. אז כיצד נכון להתמודד עם סיטואציה שכזאת? לא מעט נשים מחפשות אחר טיפול בשחלות פוליציסטיות. שאלנו את יוסי פתאל, מומחה ברפואה הסינית בפוריות נשים, לגבי הטיפולים היעילים ביותר. כך שתהיה לכל אחת אפשרות לקבל את הטיפול ההולם עבורה.

ירידה במשקל

בחלק לא קטן מהמקרים תסמונת שחלות פוליציסטיות מגיעה בגלל עודף משקל. ירידה של 10-20 אחוז במשקל עשויה להביא לשיפור משמעותי בתפקוד ההורמונלי. במצב כזה יהיה ניתן לראות את המצב משתפר, והווסת תחזור בתדירות קבועה כמו בעבר. כמובן שירידה במשקל תהיה מעולה גם למקרה שבו תרצו לשפר את אורח החיים. אך בכל  מה שקשור לשחלות פוליציסטיות מדובר על אחד מהפתרונות הכי טובים שיש. פתרון שיכול להביא איתו פלוסים רבים לכל כיוון שבו תסתכלו ולכל סיבה שאותה תבחנו.

טיפול תרופתי

מי מכן שלא סובלת מעודף משקל, צריכה לחפש אחר פתרונות אחרים. הרי ירידה במשקל לא אמורה להיות רלוונטית במקרה שבו המשקל הוא תקין. לפיכך טיפול בשחלות פוליציסטיות יכול להיות אפקטיבי גם בטיפול תרופתי. מדובר על תרופות שאמורות להחזיר את הווסת לתדירות הקבועה בדיוק כמו פעם. ישנו טיפול תרופתי שמיועד לנשים שרוצות להיכנס להיריון ולכאלה שלא רוצות להיכנס להיריון. חובה להתאים את הטיפול לכל אישה על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. כמו שבוודאי את יודעת תסמונת שחלות פוליציסטיות פוגעת באפשרות להיכנס להיריון, ולכן חובה לטפל בה בהקדם.

דיקור סיני

את מעדיפה שלא לקחת תרופות מסיבות כאלה ואחרות? דיקור סיני יכול להיות הפתרון עבורך. יש נשים שמשלבות את הדיקור הסיני ביחד עם פתרונות אחרים שנמצאים על הפרק. זה מה שהופך את האפשרות הזאת לאפשרות שכולן בוחרות בה. טיפול בשחלות פוליציסטיות יכול להיות כזה שמתאים לנשים כאלה ואחרות. מה שאפשר להגיד בפה מלא זה שהדיקור הסיני מתאים כמעט לכולן, גם לכאלה שרוצות להיכנס להיריון וגם לכאלה שלא. כל אחת תוכל למצוא את השיטה שהכי מתאימה לה. היתרון של הדיקור הסיני הוא שהטיפול הזה מגיע ללא סיכונים וללא תופעות לוואי.

דילוג לתוכן