קטגוריות
משפחה וקהילה

איך לבחור אדריכל לעיצוב דירה

אדריכלים ומעצבי פנים הם יצורים מעניינים ויצירתיים המביאים לשולחן מיומנות נחוצה מאוד בעיצוב הבית. כפי שתארנו לעיל, אתה יכול להיות אדריכל ומעצב פנים, אך נראה שאיש לא סומך עליך בכל הנוגע לעיצוב בניין. אתה יכול להתווכח (ואני אגיד שמעצבי פנים יכולים להיות מיומנים מספיק בכדי לעזור בכמה היבטים של שיפוץ, כמו זכויות מבניות ואסתטיות), אבל בגלל זה אנו אומרים שהתפקיד הבטוח ביותר במקצוע זה הוא מישהו שיכול להציע לך העיצוב הטוב ביותר בעולם.

כפי שהראינו

נדרש שילוב של מיומנויות בכל הנוגע לעיצוב הבית, כאשר אדריכלים מציעים מיומנויות בעיצוב חוץ ומעצבי פנים מציעים מיומנויות בעיצוב פנים. תכנון ובניית בית משמעו כישורים ייחודיים, בין אם אדריכל מתמחה במשרדים או בבניינים רבי קומות ובין אם לאו. חפש אדריכל שמבין את הנוחות, הפירוט והרב-גוניות הנמצאים בתכנון הבית האידיאלי שלך.

יהיו לך דרישות אישיות ומפורטות לביתך

ועיצובי הבית מורכבים ויש להם וריאציות רבות. אדריכל או מתכנן יצטרך להתמודד עם עבודה במסגרת המגבלות וההיקף הספציפי של הפרויקט שלך ושל אחרים. בקש דוגמאות לאדריכלים שעבדו בעבר על מנת לוודא שהם לא תכננו ובנו בצורה אחת ושהם לא יוכלו להסתגל לחזון שלך.

בהתאם לניסיון

למוניטין ולביקוש, יש סביר להניח להיות הבדל משמעותי בין אדריכלים לאדריכלים באופן הגיוס עבור שירותיהם ועלותם. יש אדריכלים שגובים סכומים שונים עבור שירותיהם, תלוי עד כמה הם מחויבים לפרויקט הבנייה שלך. אם אתה רוצה שאדריכל ינהל את הפרויקט , לבקש מכרזים, לבחור קבלנים וקבלני משנה, לשלוט בכסף ולפקח על העבודה, הוא יכול לגבות 5-10% נוספים מעלות הפרויקט.

אדריכל מיומן בפיתוח רעיונות המצאה לפתרון בעיות תכנון מורכבות ו להפוך את הפרויקט לפרויקט אמיתי בסגנונו הקלאסי והמקורי

בנוסף, פרויקטים מסובכים אחרים עם קווי גג רבים יכולים להפיק תועלת מחזונו של האדריכל וביכולתו לדמיין רעיונות (או כל hree). אם יבוצעו שינויים משמעותיים לפני שהקבלן מתחיל במכרז הפרויקט, האדריכל יכול לשרטט את התוכנית תמורת תשלום נוסף.

כששכרתי לאחרונה אדריכל הבנתי שהאפשרויות לעיצוב פנים הן אינסופיות

הלוואי והייתי חושב לשאול אם לאדריכל שהזמנתי יהיו מרכיבים מסוימים בתוכניות המקוריות, או כמה נוספים במהלך התוכנית. כדי לעזור לך לבחור את האדריכל המתאים לביתך, החלטתי לראיין את האדריכל המקומי סטיב דרט מחברת Dart Design כדי לברר מה אתה צריך לדעת לפני שכירת אדריכל.

אם אתם מחפשים אדריכל לפרויקט הספציפי שלכם תרצו מישהו עם ניסיון בפרויקטים באותו היקף ואדריכל עם אותו חזון לסגנון הבניין שאתם רוצים

ככל שהפרויקטים הופכים מורכבים יותר, הבעלים יתחילו לחפש אדריכלים שיש להם ניסיון בפרויקטים אלה במורכבות דומה. ככל שאדריכל יכול להזמין פרויקט אישי מוקדם יותר, הייתי טוב יותר.

זה אולי נשמע מובן מאליו

אך לפני שתבחר באדריכל או מעצב בניין, עליך לחפש עבודות קיימות שאתה אוהב. לכל אדריכל יש את הסגנון, הגישה והשיטה העיצובית שלו שעובדים הכי טוב. סגנון וטעם הם שיקולים חשובים אך ייתכן שתרצה לשקול דברים כמו תשומת לב כללית לפרטים, שימוש בחומרים וטכנולוגיות מסוימות, והאם יש לך העדפות ספציפיות לגודל או לפרויקטים אחרים עליהם הם עבדו.

אם אתה עובד עם אדריכל מסוים ומרגיש בנוח

זה הגיוני להתקשר אליו. המלצות של חברים, קרובי משפחה או מכרים שעבדו עם האדריכל בעבר. לא כל האדריכלים מציעים שירות זה, ולכן חשוב לוודא שהוא נכלל בראיון עימם ושיש לך ניסיון רב קודם איתם.

כדאי לזכור שכדאי להעסיק אדריכל

שאלת השאלות הנכונות כשמראיינים אדריכל פוטנציאלי היא הדבר החשוב ביותר לדעת על מה הם טובים עבורך ועבור הפרויקט שלך. כשאתה עובד עם אדריכל בפרויקט שלך, ודא שאתה תואם ונוח אחד לשני לפני ההגדרה.

רשימת התרומות שאדריכל יכול להעניק לבניין

היא אינסופית וכוללת דברים כמו ניהול משא ומתן על הליכי תכנון מסובכים וקודי בנייה מטעמך, פיתוח עיצובים ספציפיים לאתרים כדי למקסם את אור היום ואחסון, חקר חומרים, גופי גימורים, ופיתוח רהיטים ועץ נגרות בהתאמה אישית. העניין הוא שאדריכל מעלה את ערכם של היבטים רבים בחייכם. לא רק שסביר שההשקעה שלך תשפיע לטובה על הנכס הפיננסי הגדול ביותר שלך – הבית שלך – אלא גם שהתכנון שמספק אדריכל יוסיף ערך מוסף לאיכות החיים שלך, לרווחתך ולזיקה הרגשית שלך לבית. .

עבודה עם אדריכל לתכנון ובניית בית החלומות שלך היא תהליך מרגש. היכנס לתהליך ובדק היטב את מה שאתה מקווה לחוות ואת הציפיות שלך מהאדריכל. קבעו קווי תקשורת ברורים והיו סבלניים זה עם זה – התהליך יכול להיות ארוך אך משתלם.

אחד הצעדים הראשונים בתכנון ובניית בית מחוייט

הוא בחירת האדריכל שלך. עבודה עם אדריכל מההתחלה תוסיף ערך רב לפרויקט שלך ותביא אותו להצלחה. אם אתם חוקרים אדריכלים ותוהים כיצד לבחור את האדריכל הטוב ביותר לביתכם, התקשרו אלינו.

זה לא על מציאת אדריכל או מעצב

אלא על מציאת אדריכל. אדריכל או מעצב אדריכלי (נקרא גם מעצב) הוא מי שלמד ועסק בארכיטקטורה שנים רבות אך אין לו רישיון לכך. האדריכל מנחה אותך בשאר הפרויקט שלך, מסייע ביצירת עיצוב העונה למטרותיך ורעיונותיך, משמש כפרקליטך, והוא העין והאוזן שלך באתר הבנייה בשלב הבנייה.

משרדי עיצוב מציעים שירותי תכנון ובנייה אדריכליים תחת קורת גג אחת, בהובלת אדריכל וצוותו. מפתחים רבים מציעים גם שירותי עיצוב לבית ומציעים שירותים של צוות מעצבים ייעודי.

למידע מורחב אודות דירות דיסקרטיות יש לבקר ב- hotmassage.co
לפרטים מורחבים בנושא של דירות דיסקרטיות ואיך לבחור אדריכל לעיצוב דירה ניתן לגשת לאתר emily-massage.com

דילוג לתוכן